Saturday, February 11, 2012

Friday Fever !

 Dear All,

Despite I was down with fever and on my Day 4 of my Medical Leave , but I felt so good ( despite all the medicine  bullets that I have to take ) ..  simply because myDear is back  yeay !!!! 

Okay, hilang semua demam sakit yang dah seminggu tu , cos the hero is here.. ha.. ha.. !!

So after the last check up today .. terus fikir mcm2 for lunch.. dah seminggu lebih makan ala kadar je sebab demam so today .. I DON'T CARE !!!!! 


So, we lunch at KANNA Curry House .. early lunch sebab tak breakfast pun.. simpan perut kosong for a BIG LUNCH.. ( tamak , kata SAKIT ??? )


Goodies.. hhmm.. drooollll....... rasa macam nak makan semua.. a few times dah gi AMACHEE - another daun pisang restaurant, but no way hose.. KANNA is the best :)


Ikan BULUS , SOTONG GORENG , TELUR IKAN, PAPEDOMM , just nice, plus NASI PANAS.. terbaik...;)))


Done, Alhamdulillah.. terus berpeluh.. rasa sihat terus.. he.. he.. teruk betul demamnya.. 

Lepas JUMAAT headed to MID VALLEY , meeting and had coffee with a fren.

NO, myDear had a COFFEE and meeting our FREN, but me..



                                                I'm busy with my own business, excuse me guys ...

xoxo,
queen of M .

No comments: