Thursday, January 22, 2009

Extraordinary Family General Meeting

This is me , on the 10th of January.. weeks ago.. last minute plan , ada very urgent meeting kat rumah along - the oldest in my dear's family..
Since I tak kerja that day.. so tak ada masalahlah..
8.30pm baru nak gerak.. Along dah bebel dah.. cos the rest of the family dah ada.. waiting for us for dinner..

Along's house in Setiawangsa... house yg sgt cozy & English style.. at the moment they are only dua org kat rumah ni, since the only daughter study kat UK..

The rest of the family semua ada masa ni.. my mak & pak mentua, all my Bro in law - 3 of them , and my all sis in law, except my dear punye adik yg stay kat US.. tak ada.. the rest semua ada..
Masa ni Everybody kat atas kat area dapur.. the kids semua tak datang..
the reason the EFGM was called sebabnya ada kaitan dgn dia dan juga mereka.

Insyaallah.. semuanya akan berjalan dgn lancar...
So that's another reason that all of us dah start busy...
So many things to do.. so short period.. but
All of us really happy for kak long & along.. :-) to welcome the new member to the family..
Now.. lets see .. more baju.. and shoes to shop.. byknya occasion.. arrghh..

4 comments:

BudAk hijAu said...

bestnyer rumah...tumpang seminggu bleh...?hehehehehhe....

Mulan said...

ha.. ha..
rumah org.. kalau rumah sendiri.. boleh..

Anonymous said...

cantiknya umah..

Mulan said...

rilly..
memang.. I wih I boleh maintain my house mcm tuh..:-(