Friday, September 12, 2008

Leaving..

Semalam sampai kul 1am pagi aku dok terkebil2 takleh tidor..
My dear plak kong kang kat dapur goreng tempura bagai.. mentang2 hari nih dai tak keja..

Since aku x leh tdor, aku dah bajet.. taknak bangun sahurlah..
Susah sangat nak tidor, nak tak nak layan gak Madu 3 @ Ch5 Prima..

Sedar2 dah 6.30pagi, malasnya nak bangun..
Sedar2 lagi dah kul 7am, budget nak masuk office awal, aku sms kak Nok..

Dia cakap Bos tak ada, mtg kat JB lagi.. line clear..
hiks..tidor balik..

Sedar dah kul 8.30am, malas giler nak bangun tambah tgok my dear sedap giler tdor kat sebelah..
Kul 9.15 aku dah sampai ofis, biasalah, ofis aku ngan umah 15 minit jer..

Krja mcm biasa pukul 6pm aku dah gerak g Setiawangsa, buka kat umah abg my dear..
Mak & Pak mentua aku pun dah sampai , esok pagi anak buah aku nak fly g UK study sana..

So today last day lah nak buka puasa ramai2..
Lepas berbuka aku g teman abg my dear g tukar lagi duit.. lagi 20K tu UK Pound..
Giler.. For her one and only daughter..
tapi aku taklah jakun bagai nak snap gambar tukar duit ke apa.. that just not me..hiks..

Aku takdelah emo sgt.. tapi aku rasa my dear sedih sket..
Yelah, anak buah dia yg sorang ni sah nak masuk 21 years..
so actually dah rapatlah ngan dia dari kecik cos masa bujang dulu my dear stay kat
umah the brother..

Early this year pun my dear punye sister - the youngest & the one & only sister pun gi US cos ikut husband dai keje sana..
So he's losing more & more people this raya..

Balik dari buka puasa dia terus tdor.. sedih kot..

Anyway sok pagi lepas g KLIA will go to my dear nye kg terus, cuti 2 ari kat sana..



Boring gak.. taklehlah nak ngadap PC..



Bon Voyage Aidah.. we'll miss u..

1 comment:

pearl'E.J said...

Happy weekend yang... :)