Monday, November 3, 2008

Zang Toi's Shoes...

Masa shopping kat Pavillion semalam, Parkson is having the Birthday Bash..
so.. memang sale giler..




I'm having so many meetings , training & seminar this month therefore
I told my dear I need New Shoe.. or Shoes.. he.. he..

Selalunya I bought Guess.. tapi semalam tak byk sgt new Design, and suddenly



I saw Zang Toi' s Shoes .. and also on Sale...

The Red..

Before ths I selalu tgok Zang Toi's shoes at Robinsons ..



and I didn't know he had more selection in Pavillion..



Tapak dia..
FYI.. Normal SP for Zang Toi's shoes starts from 599.00 okay..


At the back..
the Lable.. simply Zang Toi's..

So, tak payah cerita panjang..
My dear masa dok try2 kasut..


He took the Brown.. Rockport....
We saw Rockport when we were in Jakarta..
sana have more design..
What a day.. balik petang dah letih giler..
But soo.. happy.. at last I owned Zang Toi's shoes..

10 comments:

Anonymous said...

huhu..after less tinggal baper??

Mulan said...

RM299.90 itupun dah 50% discount tau...

yg lagi cantik only 20% je.. aroung 500rm after less.. hu.. hu..

david santos said...

Wonderful posting!!!
Nice shoes!!! Congratulations!!!!!!!

ceri masam said...

maheinya....

Mulan said...

one love.. irulah pasal.. kena tunggu discount la.. hu.. hu..

Moralle said...

tak pernah dengar this brand kat sini lah sis, or may b hv, cuma I tak perasan, maklumlah, branded goods :)

Mulan said...

moralle,
Zang Tois is malaysian designer .. tapi popular kat oversea..
kat KL pun tk byk kedai dia..

Mulan said...

tapi is uka kasut2 dia.. sgt lady like...

MOLY said...

wowwwiee !!
puas hati shopping mcm tuh
:D

Mulan said...

kan lily.. wah.. akhirnya org Phuket dah balik...