Thursday, November 6, 2008

New Toy....Bday Gift in Advance..

I'm not working today..

Last few days..busy sgt.. infact semalam sehari tak pergi office.. meeting whole day kat KL..
lpas meeting dgn jem giler kat KL..by the time reach home dah kul 9pm..

Anyway.. semalam sgt 2 happy sebab I got a"new toy" he.. he..
Walaupun birthday lagi 9 hari.. tapi my dear dah tak sesabar nak bg present dia..
so that he'll be the first onelah gituh...



My dear with the bday gift for me.. tgah paksa dia pilih pixs nak wat wallpaper..

Reason, so that wherever he goes playing snooker ker.. tgok bola dgn member2
ker.. I can be with him..with the 'toy'.. juga so that I tak kacau dia punya gak..

Me.. happy giler... that's also the reason petang mcm ni baru la free sikit..
Dah habis membelek the new 'toy'

Thanks u.. gracias..gracias...

Semalam i slept at 4am.. he.. he.. excited..

2 comments:

MOLY said...

how lucky dapat new toy ..
best gilerrrrrrr !!!

:D

kalau lily nak lense kamera je ..
hehehehhe

Mulan said...

ha.. ha.. okay.. nanti bday lily.. boleh letak dlm wish list k..