Wednesday, October 15, 2008

Open House.. very2 tired..

Awal2 aku dah inform the guard to book the visitor's parking for tonite..
my anak2 hayam .. the girls reach my house around 5.30pm.. nak meng deep fry the nuggets, fries.. etc..

Some of the stuffs yg not yet ready to serve...that they need to cook at my dapur yang sekangkang kera tuh..

See.. food dah mula flooded the table...

Memandangkan we are very honeymoon couple... bekas2 at my house semua cute2 jer.. so tak boleh letak byk.. kena refill bebanyak kali by my girls.. thanks u ols.....:-)


More.. food.. dah rasa lapar dah masa nih..
Fyi, our open house ni is Pot Luck.. dan dgn menggunakan kuasa veto sbg Boss aka mak hayam..
I ve planned for Pot Luck jer... so, each of my manager have to bring 1 main dish for the team.. so after discussion.. since they are using my house.. I'm incharge for Kueh2 raya.. and Bihun.. ( inipun my dear order from his company nya caterer..) ...

Hubby , my bro & part of my managers tgah tunggu green light nak start makan while waiting for the guests ...
My dear in his "Bandung Baju Melayu "beriya lead the guests..

Izam and girlfren yg sgt pemalunya..

I kena makan awal after nanti nak melayan lagi 30 org tuh..
Alhamdulillah.. mlm tu cuaca sgt okay...dan guests & the team dtg asing2 taklah sekali serbu..

so, these are the guests .. awal2 je sempat amik gambar.. dah sesak.. tak ingat dah..

Leeza is one of the guests.. and my best friend... :-)
tapi dia beriya bwak seperiuk lontong.. thanks dear.. sedap sgt..;-)


Leeza's son.. cute kan???
See... As a good host aku siap sediakan kids bike k..
my dear with Azam , my Manager & also my dear punya colleague..


my dear used to work in the same co with me.. so most of the mgrs in the company used to be his colleague..
my managers a.k.a hanak2 hayam , one of the staff & me..
ha.. that's the Pink Baju Kurung from Kriteria Mid V...
most of the food habis... and the last guests left at 12.15 midnite..
2 great guys.. best friends my dear.. 1 still working & 1used to work in my company..
thanks guys for coming...

this is my dear at 12.25am.. dah pengsan just after the guests left..

me.. at 12.30am.. sgt letih,, just before salin baju and clear the stuffs until 2.30am..
Tired, but sgt2 happy...

5 comments:

Moralle said...

tired but sure happy :)

Mulan said...

yes... rasa puas sangat.. semua buat sendirikan..:-)

ceri masam said...

lapar pulak tengok makanan!

:)

MOLY said...

buat open house ...
makin kurus badan ..

tp tgk makanan tuh sume buat kita laparrrrrr !!!

Mulan said...

one love.. bulan ni diet semua fail... makan jer...

lily... makan jgn tak makan...setahun sekali jer raya kan..