Tuesday, October 14, 2008

Pre Open House...Checklist..


Photos, Potpouri , Candles to be checked & ensure cleaning is done.. Done..
Sorry.. dah seminggu lebih tak update.. very2 busy..
byk sgt personal matters.. sakit demam.. yg I tak naklah blog it here k...

Fanily Hall of Fame - Frame need to be clean..
I left Office at 8pm today... straight away go for dinner..
Now its already nearly 4am and I'm sooo..... tired...
Reason?? My Team decided to do our own open House..
earlier than the Main one to be done by the office.. just for my team..
Kerusi dah letak tepi... Done..
Since I'm the Mak Hayam.. so I have to be the HOST...
and since my helper didn't come last Sunday sebab I keje..
therefore I have to be the Maid cum cleaner today..


Raya Cookies to fill up & put at the Coffee Table.. Done..
Means.. I have to sweep, vacuum, mopped the house all by myself..
Plus to clean the kitchen keluarkan pinggan mangkuk etc...yg cuma keluar setahun sekali tuh.. which is masa raya jer..
Yess.. all on my Own....
And of coslah my dear kesian tgok I gigih wt sorang2 terpaksalah dia tlg..

For me.. I want everything to be perfect.. for the 30 to 35 guests trow...
Here it is.. the House is very2 ready for all my team...:-)
Cats & Ducks waiting at the Door..


Terus tidor.. esoknya lepas lunch baru I snap the house pixs... smlm letih sgt..

House is Sooooo Ready.. Done..

Letih.. tapi puas..

6 comments:

Moralle said...

wah really ready to sambut tetamu yer :)

Mulan said...

yelah.. ktorang memang camtu.. kalau org nak dtg umah beriya...

MOLY said...

suka sangat ur house deco ..
i loike !!

;)

Mulan said...

thanks dear.. rumah kecik je Lily...senanglah..pusing2 situ jugak.. he.. he..

eZa said...

nice deco! ;)

Mulan said...

thank u eza.. sikit2 jer.. yg wajib..