Thursday, February 9, 2012

Sick & Sin

Dear All,

Org cakap bila kita sakit , tandanya Tuhan nak buang dosa2 kecil dari dalam diri kita..

So I was down with Fever , sore throat etc since last Friday .. 

Sat & Sunday tried to rest at home just amik actifast , thought it will be okay...

Monday gigih juga ke Ofiice and bertahan sampai half day jer..

Balik tu terus flat giler.. the next day dah teruk sangat,,tu pun petang baru gi doktor..

And at last all these stuffs convinced me that I'm down with Fever.. a bad one.


 Sampai suara pun hilang semua.. So dah dekat nak seminggu , and I am on my Day 3 of MC..

The last time I was down with this kind of fever was in August..

4 months ni agaknya dah banyak sangat dosa kecil kot.. time for some cleaning.. ;)

xoxo queen of M.

1 comment:

lily lotus said...

manyaknya ubat, demi nak baik yer dak