Friday, May 21, 2010

Patternz & Beadings..

I always love Thai Silk.. dah berapa banyak kaler dah.. selagi kedai Sakun, Silver & Silk tu tak tutup kat Lot 1o, I guess the tempting is there...

Thai Silk paling cantik kalau buat kurung pesak kan.. simple jer.. I had 4 of them.. different color.. and 3 Thai Silk yg Kurung Moden .. I hope I tak salah kira.. and I hope myDear is not reading this...he.. he..
this was last year Raya.. and for the baju I did some simple beadings.. not I did.. of courselah hantar tempah...

my not so rajin pics.. amik pun kejap tadi ..
my yellow Thai Silk, cam selalu I tempah kat Sheen's Collection , but the beadings I solely let Patternz to do for me..

So, since raya dah nak dekat and to avoid last minute kelam kabut..& I got some Batik Sutera that I bought from Kelantan last year , so I google balik nk tgok her latest design...

and.. oh my Prada..!!!! it's my baju on her site...

and it looks good...;) thanks Jojet !!!
Jojet - the petit lil lady.. sangat senang berurusan dgn dia... and her work memang sangat cantik, teliti & the price is so reasonable dgn her finishing of work... just look at her site .. cantik !

and this one pun my baju.. cantikkkan compare tu the "malas" pic that I snapped a few mins ago...

so, kalau rasa nak glamour with manik , beadings etc.. check her site.. she's really nice to deal with..

nanti bila my baju siap, I'll post it up here ... tak sabar ;)

5 comments:

Liza said...

the beading look so nice, thought of doing that for ur baju raya

eRni said...

sis agak2 leh ke dier pos ke brussels ni..huhu..x raye la thn ni

Mulan said...

Liza,
memang cantik !

Mulan said...

Erni,
Beraya ke ?? nak baju raya ? email add , nanti org hantar...

eRni said...

blh ke sis...bestnyer..nnt erni bank duit eh. my size just like yours i think