Wednesday, May 12, 2010

Desperate Housewives in KL..

After the Red Bday Bash !! I was on 1 week leave , on the last weekend of my leave I got to know that my friends aka schoolmate .. high school mate to be exact is coming to town.. woo hoo !!!

the last time we met was last December .

that was the first time we met after 20 years !!! so now they are coming in KL for 2 days.. just to spend time with me & of cos with the shoppin mall at KL.. he.. he..

we also decided to do a suprised early party for Ita , as one of our mate Zana will be goin for Maternity leave soon.. so had to bring forward...

Alexis lah tempat that I chose , as I like the cozyness.. betul ke ni of the place.. he.. he.. Ita , not knowing Im coming to see them on Saturday , I bgtau I'll be seing them on Sunday jer..

nice candle kan ? berpeluh nak cari Candle kat Gardens Mid V.. last2 dapat gak kat Cold Storage bawah tu...


my hot choc while waiting for the Ladies.. he.. he.. sbb suprised nya pasal terpaksa tunggu lah sbb Ita dok tersangkut kat Robinson menyopping.. duh...

there we are lps hug & kisses semua.. masa ni dia tak tau lagi.. that is Ita , me , Bib & Zack / Yati..

there comes the suprised Brownies ;) , he.. he.. actually ni dah the 2nd one.. the firts one dah melted & I dah makan while waiting for them... ha.. ha...
Happy Bday in Advance Ita - moga lulus exam dgn cemerlag.. yeap she's a student lagi.. tgah further studies.. and dok berulang alik Ipoh - KL for her studiess..

And when the Entry Published - it's ROZITA NASIR's bday.. happy bday dear - Luv u and thanks for being a great Friend !!!

like I said before, she's the only one yg after graduate , become a teacher balik kat our old school.. sentimental kan... ???
me & my yellow ED Hardy.. now barulah I perasan, last reunion kat Ipoh pun I wear EH gak...

tak disengajakan.. masa wat entry ni baru perasan...
Yati yg first time berjauhan dari hubby.. he.. he.. Actually dia cam sedih nak tidur KL wout the hubby.. maklumlah most of the time pergi memana pun dgn the whole family..

takpelah Puan ( as she was called in the office ) sekali sekala...
Bib dik try wi fi at Alexis, updating her FB that she's in KL.. kesian Bib tak sempat nak gi KLCC.. she nak pergi Ed Hardy, unfortunately Ed Hardy ada kat KLCC jer.. takpe Bib , nak pinjam baju I boleh jer.. no hal.. bayar sewa jer k..
Ita, the BDAY GIRL .. he.. he.. .. dgn handbag fresh , hot from the oven dari Korea.. he.. he.. the sis baru balik dari Korea & borong handbag kat sana..

Now that's the preggy Zana , alhamdulillah, masa I wrote this Zana dah selamat melahirkan baby boy..

bygkan masa ni dia dok sarat , tapi ttp datang memanjat Gardens Mid V to see all of us...

yes !! I 've not met her for 20 years....
al of us Happy to see Zana, dan jugak mendengar cerita 2 dia.. ha.. ha.. kalau yg lupa, ingat balik cerita Baju Kelawar Zana k..

luv u Zana, still macam dulu, tak berubah... and she's the only one yg ended up married boyfren masa sekolah menengah rasanya... dah berpuluh tahun he's with Shidi , high school boy fren & now hubby ;) moga kekal ke anak cucu.. both nampaknya makin sihat..!!!
Desperate Housewives katanya sbb jumpa asyik menggosip jer.. esp our old frens yg some of the dah lost track.. tu belum masuk some of our school mate yg suicide lah.. memacam hal..
Zana - trying to diet sbb Preggy , tapi still berselera mengorder.. this was our dinner at Mdm Kwan, lepas dah puas bertawaf satu Robinsons - sakan shopping kasut lah, kosmetik lah..

so, now semua dah lapar...
I brought them to Mdm Kwan not bcos the nasi lemak is sedapppp... plus the teh tarik & dessert is good..

lgpun Zack nak dinner makanan melayu, pening dia tgok menu kat Alexis...
the delicious ayam rendang for Nasi lemak at Madam Kwan.. I just loveee.... it !
the good teh tarik - amust for me...
so, ni before we adjourned to Boulevard Hotel.. yes, the 3 of them spend the nite at Boulevard Hotel..

lpas makan, dessert & gossip.. sampai nak tutup Madam Kwan tu..sambung lak ke Carrefour beli drinks, snacks & sambung naik Boulevard Hotel for more gossip.. ha.. ha..

after 20 years tak jumpa Zana.. byk giler that all of us miss..and need to catch up..

left the hotel after midnite.. thanks to myDear for spending the time ngan frens dia ..actually dia pun suka tgok bola tanpa gangguan..

left Boulevard Hotel & trow sambung balik, shopping & gossips !!!!

what a Saturday .

No comments: