Thursday, December 10, 2009

Xmas & People are not wearing RED..

Busy dgn a lot of things made me again kena wat last minute shopping.. sebabnya its afew days to the annual dinner.. infact masa ni it's another 2 says to the dinner..

Giler.. as one of the comittee.. I STILL TAK CARI BAJU.............. huh.. but still cool..
Monday Brunch.. dah tengahari.. baru nak bfast.. I was @ KLCC... entahlah.. la ni rasa cam dah tak best jer lepak KLCC.. not much choice dah.. maybe sejak Gardens MV dah ada byk additional new shops kot..

I need to find sometning in RED.. but suprisingly... none.. yg gempak.. I thought it was Xmas in few weeks.. wei.. apa dah jadi nih ????
see.. cant remember rasanya MNGni... wtf.. where's RED lah.. Xmas with no RED..?? masa ni I dah menyumpah the voters that Vote for the Theme.. tawar hati sebabnya my Theme tak terpilih..
berangan nak theme Arabian Nite.. sedih.. balik2 theme RED ni.. dah lah takde yg berkenan.. adalah few kat Isetan , but mostly blouse.. dress nan ado.. frust...
dah few hours berpusing , terus gerak ke Mid v.. dah tension dah sket.. masa ni.. perut dah mula lapar.. tadi makan sikit jer.. sebab pagi tak bfast.. so, not taking heavy brunch lah, dah cepat lapar pulak...
ZARA.. pun not choosing RED to display.. aduh... bila last minute ni memacam dugaan... I have 2 days.. 2 days to go.. esoknya I m working mana ada masa dah.. and Wednesday is the f***** dinner...

msa ni dah menyumpah giler...
ahh.. ada sedikit cahaya di Metrojaya.. but bila masuk tgok the actual dress.. not up to my standard..

I like to be different tu jer.. dan kalau boleh biarlah baju yg dibeli tu.. boleh dipakai lagi selepas ni.. itu jer...alang2 beli kan...takkan nak pakai sekali..
lapar balik.. makan nasi lemak, roti bakar and half boiled egg kat Toast Box mid V... frust Robinsons pun tak de yg best... dah tawaf Isetan & Robinsons kat Garden pun takdok..

kat Envee yg Ceera ckp tu ada gak yang litr2 RED , tapi sexy pulak..

cannot be too sexy kali ni.. sebabnya my Boss yg baru ni is Abg Aji babe... segan sket...

I'm not too looking forward for the dinner compare to Last Year.. byk isu berbangkit sebenarnya that not made me happy.. but cam selalu I'll keep it to myself..

Lagipun takde geng mcm last year...
Adoi... at last.. I got a nice SALE Cheongsam in RED.. yippee.. I'll always love cheongsam.. infact I had similar top cam design yg ni gak..tapi dah few occasion I pakai..
the Chinatown Store tu betul kat LG Floor Mid Valley towards to the end.. depan Burger King.. the only shop yg ada Cheongsam etc.. all the Chinese Traditional baju..
Not only sale dan sib baik my size ngam jer.. tak yah do any alteration.. tak sempat dah pun..
gegas ke Guardian cari panty hose jer.. sebab Cheogsam ni cutting belah both side...

lepas tu terus gerak balik sebab letih giler...
sib baik I'm still lucky ... huh.. what a DAY...

3 comments:

lily lotus said...

cantiknya lahai cutting ;)..kalau yg kembang sana sini pakai cheongsam..aduhaiii

Liza said...

i envy you!!! wish have your body!!!

Q said...

lily got to agree with you..me badan mcm pear..so how...taklehlaaa pakai cheong sam cencantek mcm mulan..uuuuuuuu..