Thursday, February 16, 2012

CNY Dinner @ Grand Dorsett

Dear All,


I'm a Red Dragon today !! Yeay the RED Dragon Cheogsam for the dinner tonite ..

Last Friday I attended the CNY Dinner for PANASONIC.. walaupun  I dah start not feeling well, dengan demam selsema semua .. but since Panasonic is one of my major Client, so pergi jugak walaupun petang tu dah start pening2..

Dinner kat Grand Dorsett Subang Jaya , about tak sampai 10mins from the office..And as usual , PANASONIC's event memang grand.. Before event , while we were mingling around.. siap ada Lion dance lagi.. then only we enter the ballroom..

Okay sangat simple, satu speech je dari the Big Boss.. lepas tu terus Yuummmseng & Yee Sangg and yess, the dinner begins...

My table, cam selalu mesti dapat depan & hujung dekat stage..

My biz partner the bubly Natalie ;) thanks for e great dinner..

The food was great & sangat sedap.. tapi sebabkan the fever dah mula teruk, I stayed half way jer.. Tak sempat nasi pun .. dah kenyang.. tau2lah chinese course kan..

Balik je, terus came out form all the stuffs make up cheongsam semua , tak sempat tgok habis pun Raja Lawak ke apa.. terus danggg on the bed.. it's gonna be along weekend ...

xoxo ,
queen of M

No comments: