Thursday, November 4, 2010

November & thank you Clinique !!

I always love November !

Not because of Deepavali but the feelings that the year end is coming nearer.. ;) and yes because November is also gonna be my Bday month.. so selalunya dibulan ni , there'll be so many gvood things happened .. he.. he.. insya Allah !!!

Biskut ni kalau fill up the balang.. sekejap je licin.. sambul online .. sambil ngap.. datang pulak myDear.. segenggam terus dia amik..

Sama gak macam kat office.. on my table ada jer biskut ni.. kalau dah dihabiskan pandai pulak diaorg kat office tu refill kan.. he.. he.. dah tu dia org jugak yg melicinkan..

I love CLINIQUE!!!!!! Huh, rasa cam nak delete the entry hari tu..

Hmm... cam tak jadi lah nak berhijrah ni nampaknya... Clinique early bday Card & wish & present & voucher RM100 !!!! wuhoo .. sangat best nya..

the present in the box kena collect kat Clinique Jusco Mid Valley, and the RM100 voucher for personal make up treatment.. Dia punya expiry date sampai end of Dec 2010, upon appointment...

Thanks a lot Clinique sebab ingat jugak customer mu ini ya!!!! Yes, I'm a regular & loyal ( cewh terus loyal.. ha.. ha.. ) customer dah bertahun... Walaupun ada goyah, tapi rasanya maybe I'll stick to you okay ;) he.. he..

The present I collected tadi, a very beautiful Silver Bling Bling Organiser ;) thanks again!!!!

That's why I love November ;)

8 comments:

Liza said...

you pun november baby ke?? me too!!!

Lyn Yusoff said...

happy birthday in advanced..
hehehe

Azuan said...

sy pun suka bulan november. sebab ada my besday.. :)

Mulan said...

Liza ;) I knew , urs is 2 days after mine . We can celebrate together gether .. ;)

Mulan said...

Lyn, thanks in advance too!

Mulan said...

Lyn, thanks in advance too!

Mulan said...

Azuan , really ? happy bday ya !!

Azuan said...

Yup.. betul..
thanks mulan.. :)