Wednesday, September 22, 2010

3 Syawal di Kuala Kangsar

Aikk .. dah 3 hari Raya pun recycle balik baju raya pertama ? Kata ada 4 pasang ?? Ye , 4 pasang baju raya ..

Sebabnya Raya ke 3 ni baru nak beraya ngan my sister Angah.. So utk berlaku adil kepada semua pihak.. ehcehh... dan jugak tak lari "conti" katanya , utk wat sessi Photograpahy raya dgn family Angah , so we all pun pakailah balik baju raya pertama..

Lagipun terlalu kelam kabut excited semua massa raya pertama, baru sedar gambar berdua tak banyak.. so.. ni amik kesempatan berposing lagi..

Thanks to Angah for this shot.. cantik !
With angah & Hanna & Luqman , yg paling sulung dan yg paling bongsu.. Masa ni tengah nak tunggu my mom and the rest bersiap..

Like I said earlier , Angah jer satu family yg tak beraya ngan we all on the first raya sebab beraya kat rumah mertua kat Teluk Intan.. kebetulan pulak mertua dia tak berapa sihat and ramai yg tak blaik on the first raya.. So Angah telah jadi the Iron Lady lah di Telu Intan melayan teteamu yg teramatlah ramai nya.. he.. he...
So, on the 3rd Raya tu dah habislah agenda nak beraya ke rumah sedara mara , but we have planned nak beraya ke rumah yg lebih istimewa dari tu semua..

Plan nya dah 2 , 3 hari tapi asyik tak jadi jer.. so Raya ke3 terus confirm.. org kat sana pun dah ready menunggu...
Masa Raya ke 3 ni pun Angah and the family dah kurang dah mood raya , semuanya dok mood holiday dah sebab the weekend they'll be leaving to Phuket dah.. so dok melayang ke sana dah.. he.. he..

Angah la ni adalah Penolomg Pengetua PK1 , kat Sek Men Subang Bestari, she was in Canada for 5 years dulu.. giler masa tu dok oversea dlm tahun 86-91.. zaman rock , zaman Duran2 semua dia dok kat sana.. I can still remember masa tu Angah keep me posted with all the imported magazines from Canada, cool giler masa tu.. Iyalah, nak beli kat Msia masa tu mahal giler.. and during those years internet bukan cam sekarang.. nak dapat original Poster sangatlah susahnya...
Angah married & blessed with 3 heroes, and 1 lil girl.. anak2 dia semua comel2 giler.. kalau diaorg takde kat Kuala Kangsar ni memang sunyi giler lah opahnya..

Tapi kalau ada , amiklah bertempik org tua tuh..
Anyway opah ngan cucu camtulah.. By the time tengahari dah, all of us are ready nak beraya to a very special house in Ipoh..

Very very special...

6 comments:

marinahunny said...

slimye dia...hehehe jeles!

pandanwangi71 said...

jue...i really loveeeeeeeeeeeeeee ur bloggggggggggggggggg...giler la....aku suka banget...tiap kali aku baca blog ko aku akan teringin nk makan semua benda yg ko sebut dan makan...pehtu penuh dgn kegembiraan...keceriaan...xtahu aku nk cakap camane jue...ko best sgt...

Mulan said...

Marina ;) u pun ok lah.. !

Mulan said...

Cik Pandanwangi.. yg blog ko dah berkubur tu ngape ?????? anyway thanks dear ;)

Mulan said...

Cik Pandanwangi.. yg blog ko dah berkubur tu ngape ?????? anyway thanks dear ;)

pandanwangi71 said...

aku tengha dalam musim kemalasan yang teramat...business still on tp malehnya aku nk update...hikhikhik...baik la aku bac blog ko....lagi best...kalau xde yg ter baru aku mesti kemekkan mulut aku sebab bosan xde latest update...sooo ko kena rajin2 update untuk hiburkan aku deh...hak..hak...hak...