Monday, September 20, 2010

2 Syawal di Kampar

Ptg Raya ke 2 , turun beraya ke Ipoh. Plan awal nak ke Batu Gajah , rumam member myDear , tapi tukar ke Ipoh sbb the fren ada kat rumah the Aunties.. so terus ke Ipoh.. I really like tiap kali balik Ipoh.. the moment masuk jer Pekan Ipoh, the feels is so gooooooddd...

My whole childhood days until I was 19th years old.. semuanya di Ipoh.. that made Ipoh so special to me..;)

Lps beraya di Ipoh , awal lagi sbb the next invitation kul 830pm.. so I decided nak ke Kampar.. rumah a fren yg dah lama giler tak jumpa.. last time met masa our Convo kot.. that was like 14years ago..

Walaupun nyaris terlajak & sesat akhirnya sampai jugak ke Kampar.. Kampar tu senang.. nak cari rumah cik Lawyer ni yg susah...he.. he..

that's Aidy in the middle ,, he.. he.. YB ADUN Kampar... dari dulu sampai sekarang tetap setia ngan Kampar.. untung mak pak dia.. duduk pun rumah dekat jer ngan the parents..

And the other guy is Agost , yes, he's my ex classmate masa kat Law School UITM dulu.. Not seeing both of them nearly 14 years kot. Thanks to Agost yg stay sampai I sampai.. and tunggu kat tepi jalan sebab dah nak sesat mencari rumah si kecik ni..

Thanks to Aidy's wifey yg beriya memasakkan bihun yg sedap tu.. Her wife is 10years younger than him.. he.. he.. Masa student dulu pun Aidy maintyain single..
Checking Agost's new Canon.. Kebetulan Agost pun beraya kat Batu Gajah, so sempat jugaklah kitorang jumpa kat rumah Aidy.. padahal Agost pun org KL jugak.. kat Kampar jugak jumpanya..

After 14 years tak jumpa, Aidy still sama mcm dulu.. and this guys memang gilerrrr I tell uou.. memanjang gelak jer kitorang..

those were the days lah.. So bila lama tak jumpa ni.. of coslah the stories will be about the rest of the frens.. Apa cerita org tu org ni.. and most of the stories ended up dgn gelak..
When we talk about frens.. bukan setakat mcm2 cerita keluarlah kan.. not all the good things ada gak yg tak eloknya.. Ahost was telling that he met one of our frens but taht person buat2 tak nampak jer.. Teruk kan ?

I don't understand that.. maybe org tu takde self confident kot.. I guess.. some of the frens ni kalau boleh diaorg just nak tunjuk all the good things jer..
I believe in just being yourself is the best things... And for that I salute Aidy.. tak payah sibuk2 nak show this & that.. He's ahaving a great family.. with 3 cute daughters, beautiful wife.. infact housewife yer.. I can see that he's happy with his life and me happy for that too...

Tak dapat nak borak panjang as I had another open house.. janji 830pm .. nun balik ke Ipoh nun..

Thanks Aidy for being a great host.. and thanks Agost for being there too !!!! Always feels good meeting old frens ;)

So long Kampar !

No comments: