Saturday, May 23, 2009

Handphone Clinique @ Mines..

His handphone was sick last week.. so terpaksa pegi balik to the HP clinique @ Mines..
Mines the only best thing is dia ada one full level for digital thingy, hp, laptop etc..at the roof top.. tak ingat level berapa..
since the touch screen tak berapa function, so decided ot send back to Sony Ericson to check etc...
therefore transfer first all the data , phonebook etc ke laptop dulu.. taklah hilang..
saw Cat Farish dok sibuk ke hulu ke hilir... rasanya dia beli new Hp tgah tunggu download etc...

they are selling Iphone 3G... tapi limited stock..

taktaulah apa yg didiscusskan.. sikit punya lama nak back up hp before hantar repair..

sementara nak tunggu jalan2 dulu kat Mines.. missi nak cari my jogging shoes tak settle lagi.. beria dia nak suruh I jog dgn dia.. aduss..
this is a new one from Adidas.. like I said.. sebolehnya I don't like to wear Adidas.. try not to..

Nike has their own outlet tapi tgah renovate.. tak tau pun sebab sgtlah tidak selalu dtg Mines ni..

since tak dinner lagi dan menantikan hp siap di back up.. we went to Sushi King - his favourite.. for me Sushi ni so-so jer..
ice lemon tea sebab tak berapa suka green tea diaorg tuh..

he just loved sushi.. which susah betul I nak suka.. jadi sebab tu jarang sgt makan kat sini berdua.. i just rasa tak cukup kenyang.. sorrylah.. tekak melayu..

the price of the sushi yg bergerak2 atas kaunter tuh tuh depends on the color of the plates okay..

org yg gilerkan Sushi..

setakat Caifornia Rolls tu bolehlah lagi layan..

the guy was really nice.. sebab sepanjang tuh byk betul permintaan myDear..

if you tak suka yg bergerak - gerak - ready made on the plates.. you can also order ala carte..
this is tempura goreng.. udang goreng camtu..

this was mine- grill salmon..

sekejap jer habis.. salmon okay.. Grill Salmon is my favourite..

some of his stuffs.. scallop rasanya..

lepas settle with the dinner, pergi balik amik laptop kat atas.. by this time dah dekat 11pm..

and I also ended up letak screen protector to my Iphone..:)


left Mines at 11pm.. he has other plan.. and me I need a good rest.. agantuk..

No comments: