Friday, April 24, 2009

PNB Ilham Resort Port Dickson

Anjung & Serambi the reastaurant.. the cafe.. so many foods to eat...







the place.. PD sangatlah Panas.. I really tak suka.. hu.. hu.. baru kuslit nak elok lepas balik Perhentian ari tuh..


very nice view.. from the Anjung..





Ilham Resort Port Dickson..

the 3 Room apartment..
apartment main hall yg sgtlah besar.. panas.. jgn haraplah I nak bergilo amik gambar kat tgah2 panas nih..

the pool -


the Survivor game - the Team creating their Flag..


Survivor's Challenge - the Maze game

Survivor's Challlenge at the beach...
Only one team is the winner.. not my team lah.. ni tumpang amik gambar hadiah jer..



Ilham at Nite..

this is my 2nd visit to Ilham- the 1st one dgn all my in laws semua , dgn mak & pak mentuo sekali.. last few years.. but everything still the same..

1 comment:

Anonymous said...

so nice!!