Sunday, December 14, 2008

Busy & tired...


Again.. today I reached home at 6.30pm...
Sgt2 letih.. sampai jer... terus tidor.. sedar2 dah 10.30pm..
terlepas plak Sehati Berdansa..

Lepas makan barulah ada masa ngadap PC nih...
Baru tersedar.. smlm Ceera nikah.. Congrats Ceera, kad dah dapat.. tapi tulah..

This week until 18th sgt busy... after.. starts 19th I'll be on 3 days leave..
baru bleh jgok2 blog apa yg patut..

Lgpun I'm not full time blogger... nak kejar Nuffnang ads ker apa..
I'm just doing ths for fun... so akalu ada masa update.. kalau tak.. macam nilah..

2 comments:

MOLY said...

setuju tang ayat yang last2 tuh
hehehe
:D

ceri masam said...

heheheh!
me too sooooo busy sampai macam gini; pagi kuar rumah, anak tak bangun lagi dan balik umah, anak dah tdo dah!
sedih sangat :(
sangat... :(
tapi saya hepi dan saya harap anak saya paham... dan saya ganti dengan weekends. malangnya weekends ni, saya sibuk lagi :(

saya suka bloggin sebab mmg saya suka menulis dan menulis. kalau sesapa nak baca, then suka ati, kalau takde sapa nak baca, then suka ati juga, sebab its my diary. cuma dalam bentuk tersirat dan berlapik sebab kita tau, blog hidupnya dalam dunia internet.
:)