Wednesday, October 22, 2008

Just the Two of Us..

After lunch..
Had 2 go to Sri Petaling.. he needed to do sthing with the car before he left..

Dah nak habis dah buku nih..

Dah tak sempat pergi Service Centre.. so pergi jelah kedai Cina nih..
Boring.. I don't like nak pergi car service centre ker.. car wash ker...
my dear u don't have to bring me k..

but since today is the Day to Be Spend Together.. terpaksa lah...



Mula2 okay lagi.. lepak je dlm kedai China tu...
Last2 dah boring pergi Old Town kat tepi tuh... ..


Memandangkan I layan the Gossip Girl Book...


Terpaksalah dia layan HP I jer... layan games.. my HP ada games2 bodoh jer..



We left SP and headed to Mid Valley...

tadaaa.... MV decor for Deepavali...



alaa... stage kecik jer...I guess they reserved the Centre Court for Xmas kot...


left MV at 8pm... went to Bangsar for dinner...and headed home.. he need to pack
his stuffs.. me??? ngantuk...:-(

1 comment:

Anonymous said...

sian dia..takpelah pejam celik dah 10 hari ;)
btw, i dh link u..mind to exchange??