Sunday, September 21, 2008

Yahoo.. Nasi Lemak & Spain in Davis Cup Finale..


Sorry ehh.. aku memanglah hantu Tennis.. esp Rafael Nadal..
seboleh mungkin aku tak nak miss apa saja pasal Nadal, Tennis , Team Spain etc..
make it short semalam Spain defeated USA..
takyahlah ceta panjang.. janji aku puas..

so that's mean Spain will meet Argentina in the Final 21-23rd Nov..
semalam aku buka puasa sorang2..sebabnya ku left office early.. around 6pm..

my dear lewat.. Boss mat saleh lak nak dtg time2 berbuko nih..
dian ngan aku same je.. BigBig Boss kitorang mat salleh..

so kdg2 dia tak berapa faham lah timing buka puasa ke.. apa ker..



Malas nak tunggu aku balik duluh..
takde selera la pulak nak beli apa2 kat PARAM
yg sekangkang kera kat depan rumah aku nih..
so beli kueh sikit, aku tekad nak masak lah..


He.. he.. kul 6.30pm baru nak start masak..
Cam biasa menu me & my dear nya favourite.. NASI Lemak..
aku dah terror.. pejam mata pun leh masak.. sambal simple jer..
ikan bilis & sayur kacang, telur dadar , potong timun.. settle..

by the time my dear balik.. memang licin dia makan..
kan i dah kata kan...
sorry.. malas la pulak aku nak ambik gambar.. one thing kamera HP aku memang dah
kong.. so sementara nak tunggu HP baru.. malaslah aku nak snap ngan kamera..
lagipun kalau nak tgok aku.. tuh.. pergi entry 2007..

Bandung Jakarta tuh.. bersepah gambar aku..

tak byk berubah pun... masih cun cam dulu.. cehh..

No comments: